2011. június 3., péntek

Péntek az én napom...

Ma ezt a számot hallgattam miközben semmi se alakult úgy, ahogy azt én elképzeltem.
A mai nap, délelőtt mentem volna Dávidhoz művészkedni kicsit, de közbejött váratlan esemény miatt nem tudtam ki menni. Reggeli papírügyi intézkedések során, ahol örömömre találkoztam a  Rozsdakupac Magazin egyik szerkesztőjével kis beszélgetés után elárulta hol található a Rozsda.  Ezért a délelőttömet  még nagyobb örömmel töltötte el, hogy haza felé pár percre szemügyre vehettem a Rozsdát ( A Rozsdakupac Magazin Autóját ) és válthattam pár szót Bincivel aki épp szépítgette eme csodát és elárulta a terveket az autóval kapcsolatban és bizony nagyon ütős lesz...

(matricáztalanítás)

A délutánom kicsit szerencsésebben alakult, sikerült kijutnom Balázshoz, hogy elhozzam a tetőcsomagtart amivel terveim vannak. Majd átgurultam Dávidhoz, had művészkedjen az én autómon is :) A tető csomagtartót és a felniket akartuk lefesteni, de letettem róla idő hiány miatt, így csak egy kis polírozás volt és baráti beszélgetés. Kideült, hogy Dávid sikeresen elhagyta a Trabiról az alacsonyhasmagasság miatt a vonószemét és Balázs ura fényezte a papucsait. A polírozás szerintem jól sikerült, már amennyit ki lehetett hozni belőle azt Dávid kihozta. Polírozásközben azért kisérletezett és elhagyta a száját egy mondat ami a nap mondata :
'' Óóó jó ez, az enyémen nem mertem kipróbálni!! ,,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése