Ennek a Trabinak az építője biztosra ment. Lecsapott egy '69-es barna, ütött-kopott darabra, trélerre vágták és vitték is a garázsba, ahol ripityára bontották. A motorteret letisztították, majd a motort egy 3hengeres wartiéra cserélték. A duroplaszt burkolatok maradtak az akkori állapotban, azon kívül az egész kasztnit felújították. A kerekek terén is jól választottak, szép méretes Mattig SSF felniket kapott a gép, ezeket zöldre fújták át. A kasztnin minden darab eredeti, a króm keretes indexek és prizmák, gömbi lökösök, szárnyas embléma. A tükör egy bal oldali krómtükör fejjel lefelé felrakva a jobb oldalra. A belső térben nem sokat változtattak. A kormány, ülések és a kárpit is megmaradt. Később a kocsi új felniket, még brutálisabb ültetést, naplementés motorteret és bukókeretet is kapott, mint egy vérbeli versenyautó.
A képek magukért beszélnek.:)
Katonai célokra használt lámpabúra...
Az építő itt nem zárta le a sztorit, feldobta a járgányt egy gyönyörű motortérrel...
A tábla csak úgy lefolyt róla...
A teli narancs lámpabúra szép fényt ad a garázsban...
Mint egy hot-rod...
By.: Peetii
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése