2011. március 31., csütörtök

M.D. Trabija

Dávid barátunk is irt pár sort szeretett kis autójárol és pár képet is küldött.

,,Hello! Hát az egész úgy kezdődött, hogy amikor sikerült le tenni a jogositványt akkor elsőnek nemnagyon voltak benne az itthoniak, hogy nekem egyáltalán autó kerüljön a s*ggem alá! De mikor Balázs cimborám megvásárolta a gyönyörű szép MK2-es gépállatot, akkor tudtam az itthoniakkal is megértetni, hogy nekem is kell egy autó! Szóval a választás négy autót jelentett volna az én szemembe: Trabant 601s , Golf MK2 , Trabant 1.1 , és amit még mai napig is bánok egy wartburg 353 , végül egy nap Balázs cimborám szolt nekem, hogy "figymár találtam egy f*sza állapotu kis trabantot" és amikor elsőnek megláttam egyből megfordultak a dolgok a szemembe, és hát végülis azóta ő az én kicsi trabim amit azótais szépitgetek épitgetek. Nagyjából ennyi lenne az én kis kocsim története.
ÜDV: DÁVID ´´

( Igen bármennyire is furcsa a két trabant egy és ugyan az. )

A rendszámon kívül szinte minden megváltozott, de ahogy ismerem Dávidot még sok minden fog változni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése