2011. március 29., kedd

Sztori

Sziasztok! Elmondom az én kis történetemet hogy jutottunk idáig.
Mikor megkaptam a Trabantom nem gondoltam volna, hogy teljesen magával ragad az érzés ami mostanra már nélkülözhetetlen számomra. Igaz az elején csak bulizni és a barátnőmhöz jártam vele, de amikor kimentem az első autós találkózóra ott ragadott magával igazán.



Azóta sikerült össze jönni néhány jóbaráttal akik ugyan így vannak ezzel. Köszönhetjük mind ezt a Bogaras barátainknak hisz pont egy általuk rendezett találkozón jött össze a baráti kör és azóta is segítenek minket.
Így mi is elkezdtük a szervezkedést és már néhány kisebb találkozást és gurulást sikerült összehoznunk (később vissza emlékezünk rájuk) ami számunkra nagy lépés volt, de nem a legnagyobb.


Már egy ideje gondolkodtunk rajta, nagyobb visszhangot kellene csinálnunk, hogy Debrecenben is beindulhasson a ,,Trabantos élet'' úgy döntöttünk elindítjuk a blogunkat.
A legutóbbi találkozó után este jóbarátunk Binci segítségével létrehoztuk a blogot ami remélem sokak tetszését elnyeri.

Remélem ezután olvashatjuk a jobbnál jobb bejegyzéseket és sokan lelik örömüket benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése