2011. május 18., szerda

2 nap kemény szopása.....Vagy Bécike megint csintalankodik a játékszerével.




Egy könnyűnek és egyszerűnek indult munka valóságos rémálommá vált....Kedd reggel elhatároztam h fehér guriperemet festek a kocsira,letakarítottam,aztán ráfestettem,ami nem volt olyan egyszerű,hogy igényes és szép legyen!Minden jólalakult,aztán estére ledobta a gumi a festéket,és szétrepedezett!Aztán gondolkoztam,de nem úgy mint a nők!És reggel arra jutottam hogy lekaparom az összeset és dávid barátom ötletét megfogadva,először ultradermes cuccal,majd jar-os kefével,legvégül higítóval takarítottam át!És így kentem rá a festéket,mostanra kiderült hogy jólett,nem pergett le és a hatás is elég paraszt!

1 megjegyzés:

  1. Hol lehetne ilyen kereket venni gumival mindennel együtt és mennyiért?
    a választ előre is köszike...:D

    VálaszTörlés