2011. május 11., szerda

Egy kis házimunka Béci tárházából!:)













Tegnap nekiugrottam a felni csiszolásának,és festésének,mivel elég rossz állapotban volt,tele volt rozsdával a festék alatt,meg kb 6 réteg festék volt rajta,hála a csodás lada tulajdonosaknak!Volt rajta minden,radiátorfesték,alvázvédő,kályhaezüstszínű,szóval még a kromofágnak is feladta a leckét!Ebből is kiderül inkább Trabant,mint Lada.Ha már lentvoltak a kerekek,lealvázvédőztem szépen a kerékjáratíveket,mivel már csak az maradt hátra,mert 2 hete rendbetettük a kocsi egész alját Árpival!Futóművet bezsíroztam,meg amihez odafértem,olajat leengedtem,friss olaj került bele Castrol Magnetic.Este 6 kor nekiugrottam a felni festésének,végül 8 réteg festék ment rá,inkább keveset fújtam rá többször,minthogy igénytelenül fújjam le 3 rétegbe!Dísztárcsákat felpolíroztam,és kész is lett!A végére megjegyzem hogy fater nagyarc és végigkommentálta az egész napunkat,ő volt a főnök mi meg a rabszolgák!Árpi meg a kurvánk!:DVégeredményképpen nem lett 100 as mert már valamelyik felnin a fém volt tiszta rozsda és a korong se hozta le,de szebb lett sokkal!Üdvw:Béci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése